reklama

Amore a prima vista

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vcera po praci, tak, ako kazdy den po navrate domov som si daval sprxu a napadla ma myslienka....pamatate sa este, ako sme kedysi davno, neschopni umyvania sa by ourselves (respektive nase mami si to mysleli a v podstate mali pravdu) - boli tzv. umyvani? Pamatate si na vsetko to mydlenie, zatvaranie oci kvoli samponom, co stipali, cistenie usi s tou zvlastneTajomnoSteklivou prichutou, susenie a nasledne cesanie neposlusnyx vlasov (na cesticku!), strihanie nechtov na nohach (netrhaj sa, kolko krat Ti to mam hovorit) a vsetky tie crazy veci, ktore uz zvladame sami? Fungujuca nostalgia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tam niekde zacinaju nase navyky a veci, ktore si clovek osvoji a sprevadzaju ho cely zivot. Tam niekde vznikaju korene tej intimity, ako ked si clovek vychutnava vanu s niekym, s kym chce. Tam niekde je zaciatok toho, ci bude mat osoba vypestovane navyky typu semTamSaUmytJeOk, alebo ci bude clovek cistotny v pravomZmysleSlova, alebo nie. Ja som. Kto pozna, vie.

Btw, spominam si ako ma raz stara mama vyumyvala ako sa patri a spokojna so svojim a celkovym vysledkom, ma zacala utierat. Az vtedy sme zistili, ze mam na nohach ponozky. No povedzte, mohlo by sa vam to stat teraz?

Martin Pavlinsky

Martin Pavlinsky

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

VsetkoJePantaReiAVeciSuPodVplyvomFemmeFatal. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu